.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با اقامه نخستین نماز جمعه ساری در سال جدید؛
یادمان آیت الله طبرسی رونمایی می‌شود
مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در همه شهرهای استان به جز شهر گلوگاه خبر داد.
 یادمان آیت الله طبرسی رونمایی می‌شود

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمد انتظاری، مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در مازندران، گفت: نخستین نماز جمعه مرکز استان فردا سی ام خرداد ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در مصلای امام خمینی(ره) ساری اقامه خواهد شد.

وی افزود: بر اساس ستاد کشوری برگزاری نماز جمعه، این نماز عبادی سیاسی این هفته در همه شهرهای مازندران به جز شهرگلوگاه اقامه می شود.

حجت الاسلام انتظاری با تأکید براین که رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی نمازگزاران الزامی است، خاطر نشان کرد: باید همه اصول و توصیه های بهداشتی از سوی نمازگزاران مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا خواهد بود، بیان داشت: این ستاد با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در مناطق و شهرهایی وضعیت مناسب و قابل قبولی از لحاظ شیوع و انتقال بیماری دارند موافقت کرده است.

وی با تأکید بر این که رعایت توصیه های بهداشتی بهترین راه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه است، تصریح کرد: همان طور که بزرگان و مسؤولان کشور نیز تأکید کردند عمل به این توصیه ها و هشدارهای بهداشتی، می تواند از گسترش این ویروس منحوس در کشور جلوگیری کند.

حجت الاسلام انتظاری در ادامه سخنان خود همچنین به رونمایی از یادمان آیت الله نورالله طبرسی(ره)، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران اشاره کرد و گفت: این یادمان به پاس بیش از چهار دهه خدمات علمی، اجتماعی، فرهنگی و دینی آن عالم وارسته است که همزمان با اقامه نخستین نماز جمعه ساری در سال جدید رونمایی خواهد شد.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی(ره) عمر با برکت خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کرد، بیان داشت: این عالم مجاهد و انقلابی همواره در کنار مردم در دفاع از دین و انقلاب حرکت می کرد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: همچنین قرار در این مراسم طرح های جدید مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ساری نیز افتتاح شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.735 seconds.